שלום רב הזמנתי טיסה ל-8 נפשות לדובאי 4 חודשים לפני מועד הטיסה. כעת מודיעה לי חברת התיירות שהספק מציע להקדים את הטיסה לשעה 07:00 בבוקר (במקום 13:00 בצהריים) או להחזיר לי את כל העלות. אציין כי לאור כך שאני עם ילדים ומצפון הארץ הזמנתי טיסת צהריים ושילמתי יותר. טענתם שהספק עושה זאת עקב אוברבוקינג. נשאלת השאלה איך יכול להיות שזה דווקא הכרטיסים שלי שהוזמנו 4 חודשים לפני. חברת התיירות גבו ממני את כל עלות הכרטיסים בזמן ההזמנה וכעת לא מעוניינים לעזור. טוענים שזה מה שקבע הספק. בבדיקה ראשונה שלי עלה שהטיסה אושרה ע״י רשות התעופה. והטיסה לא בוטלה ושעתה לא השתנתה. פשוט מעבירים אותי לטיסה בשעה מוקדמת. עוד אציין כי בעת הרכישה כרטיס עלה 400 דולר וכעת עולה 850 דולר. שאלתי מה לעשות. נציגת חברת התיירות מטלפנת כל יום ומבקשת תשובה.
ערן היקר שלום,
לא ברור מתי הודיעו לך על השינוי במועד הטיסה, לא ברור האם החבילה נרכשה כחבילה אחת או שאת כרטיסי הטיסה רכשת בנפרד? על אף מועד שינוי ההמראה, לא מדובר בטיסה שבוטלה בהתאם לחוק שירותי תעופה. במקרה שלך אני מציע שעליך להקטין את הנזק. אתה בעצמך מציין שעלות הכרטיס כיום כפולה מהעלות המקורית, מה גם שחברת התיירות מאפשרת לך לקבל זיכוי מלא במידה ותבחר שלא לעלות על הטיסה של 07:00. מציע לך להעלות את טענתך באשר לתוספת המחיר ששילמת עבור טיסת הצהרים מול חברת התיירות. אני מאמין שתוכלו לפתור את המחלוקת בדרכי נועם ולשביעות רצונם של כל הצדדים.
בברכה
יצחק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
כן, משום שאלו התנאים של העסקה שביצעת. אתה יכול לנסות לדבר לליבם ולקבל אישור חריג. אבל אתה מבקש שינוי בתכנית הטיול מבחינת החזרה ארצה. מניח שידעת זאת מראש כאשר הסכמת לעסקה . אולי יש איזה סעיף חריג בתקנו...
המשך תשובה