קנית שני כרטיסי טיסה ועדיין לא קיבלתי החזר מה עלי לעשות
מני היקר שלום,
ראשית, האם ניסית לפנות חברת התעופה במייל או בשיחה על מנת לברר כי אכן העבירו אליך את ההחזר. לעיתים זה לוקח מעט זמן פשוט, לכן אולי כדאי להמתין מעט לפני פנייה לעורך דין. שנית, במידה ואתה כבר אחרי כל הניסיונות הללו, הייתי מציע לך לנסות לפנות אל חברת התעופה במכתב התראה מעורך דין לפני פתיחת הליך משפטי על מנת להביא לכך שתקבל את ההחזר שלטענתך הובטח לך. בהמון מקרים מכתב התראה מעורך דין יכול להביא לפתרון המחלוקת ללא הגשת תביעה בבית המשפט.
בברכה
יצחק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יעקב היקר שלום, הן סעיף 6(ה)(1) לחוק שירותי תעופה והן בפסיקה הענפה בנושא נקבע כי תקלה טכנית במטוס עשויה להיחשב נסיבה מיוחדת שאינה בשליטת מפעילת הטיסה או למארגן ועשויה להעניק להם פטור מתשלום פיצוי...
המשך תשובה