
כרטיס טיסה נרכש דרך סוכנות כרטיסים בחול.הטיסה בוטלה בגלל קורונה ע"י חברת תעופה.ביקשתי מחברת אשראי לבטל חיוב (שטרם ירד נכון ליום ביטול הטיסה) עקב כשל תמורה. אחרי ברורים של שנה חברת אשראי חייבה אותי בכל זאת. מאחר ואני לא יכול לתבוע חברת כרטיסים שאין לה נציגות בארץ האם אני יכול לתבוע את חברת האשראי ומה הסיכוי לזכות?

הפורום אינו עוסק במקרים בהם מדובר בטיסה שבוטלה בין התאריכים 01.03.2020 -16.07.2021 בשל משבר הקורונה העולמי.
בברכה
יצחק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

במקרים בהם הטיסה המריאה בעיכוב של עד 5-8 שעות ביחס למועד הנקוב בכרטיס הטיסה. הנוסע יהיה זכאי להשבת התמורה עבור כרטיס הטיסה או בחירת כרטיס טיסה חלופי, מזון ומשקאות, שיחות טלפון, ובמקרים חריגים אף לינה ...
המשך תשובה