כרטיס טיסה נרכש דרך סוכנות כרטיסים בחול.הטיסה בוטלה בגלל קורונה ע"י חברת תעופה.ביקשתי מחברת אשראי לבטל חיוב (שטרם ירד נכון ליום ביטול הטיסה) עקב כשל תמורה. אחרי ברורים של שנה חברת אשראי חייבה אותי בכל זאת. מאחר ואני לא יכול לתבוע חברת כרטיסים שאין לה נציגות בארץ האם אני יכול לתבוע את חברת האשראי ומה הסיכוי לזכות?
הפורום אינו עוסק במקרים בהם מדובר בטיסה שבוטלה בין התאריכים 01.03.2020 -16.07.2021 בשל משבר הקורונה העולמי.
בברכה
יצחק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ראשית, במקרים בהם מדובר בטיסה מישראל או אל ישראל חל חוק שירותי התעופה. שנית, בהתאם ללשון החוק, במקרים בהם חברת התעופה הודיעה על השינוי מעל 14 ימים לפני מועד הטיסה. על חברת התעופה להשיב את כספכם בחזר...
המשך תשובה