טיסה לבנגקוק יצאה באיחור של 09:40 שעות. הודעה בסמס הגיעה כ-5 שעות לפני המראה. בגין השינוי נאלצנו להזמין כרטיסי המשך חדשים. אבדן לילה במלון ואבדן יום טיול מאורגן. מה ניתן לעשות?
שלום. ככל והעיכוב בטיסה לא נגרם בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטת חברת התעופה, נראה כי הנכם לקבלת פיצוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רביד היקר שלום, לא כל כך הצלחתי להבין מה זאת אומרת קרדיט לשימוש עתידי? האם מדובר בזיכוי אל כרטיס האשראי ממנו רכשת את את כרטיס הטיסה? לכל חברת תעופה שמבצעת טיסות אל ישראל ומישראל יש נציג לקבלת כתב...
המשך תשובה