לכל מאן דבעי , ביום שישי שעבר 1/11 הזמנתי חבילת נופש זוגית לפראג עם טיסה. הטיסה הראשונה נקבעה לשעה 12:55. במוצאי שבת שונתה ל-15:45 והיה עיכוב נוסף בשדה והמראנו ב-16:45. טיסת החזור לישראל הייתה אמורה לצאת ב17:20, אמש שונתה ל-20:30. היום שונתה ל-23:00 אנחנו סחוטים , מותשים ובעיקר מאוכזבים. ביצענו צ'ק אאוט ב-11:00 ומאז אין לנו מה לעשות , קר למות , הולכים , חוזרים וחוזר חלילה, המזון אוזל והרכב בחנייה בנתב"ג והמונה דופק. מדוע אני צריכה לשאת בכל ההוצאות שלא באשמתי? האם יש משהו שניתן לעשות מבחינה חוקית?
שלום רב. ככל והעיכובים בטיסות היו פחות מ-8 שעות, אין זכאות לפיצוי על פי החוק בישראל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
האם פנית אל סוכנות הנסיעות או חברת התעופה ממנה רכשת את הכרטיסים על מנת לברר מדוע נוצר השינוי בתנאי הטיסה שלך?...
המשך תשובה