אמא שלי ואחי הקטן הזמינו כרטיס טיסה מתל אביב לעיר אודסה בתאריך ה-28.02.2019 לשני הכיוונים אצל חברת תעופה מסוימת. הטיסה הייתה אמורה להיות בין ה 16.8-24.8.19 אך כאשר הגיעו לשדה התעופה התברר להם שחברת התעופה הפסיקה את הקו של ישראל-אוקראינה אבל לא הודיעה לנו על כך. ניסינו ליצור אתם קשר טלפוני, אימייל בכל הכתובות שקיימות אצלם באתר, מכתב ישיר לחברת התעופה, מכתבים של הסוכנות שדרכה קנינו את הכרטיסים,אך זה לא אפשרי כי הם לא עונים לא לנו ולא לאף אחד. אפשר לדעת אם יש איזושהי דרך לקבל לפחות החזר כספי על הכרטיסים שהלכו לפח? אם דרך בית משפט או כל דרך אחרת
שלום רב. נראה לכאורה שהאפשרות היחידה שנותרה לכם, הנה אכן הליך משפטי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ראשית, לא ברור מהשאלה מה הכוונה פספס את הטיסה? שנית, במידה ואתה התייצבת כדין לטיסה, וכי הטיסה התעכבה/ המריאה באיחור של 8 שעות ואילך, אז הפיצוי נקבע עפ"י מרחק הטיסה מנקודת המוצא אל נקודת היעד. בנוסף, י...
המשך תשובה