אמה שלי ואחי הקטן הזמינו כרטיס טיסה מתל אביב לעיר אודסה בתאריך ה-28.02.2019 לשני הכיוונים אצל חברת תעופה מסוימת. הטיסה הייתה אמורה להיות בין ה 16.8-24.8.19 אך כאשר הגיעו לשדה התעופה התברר להם שחברת התעופה הפסיקה את הקו של ישראל-אוקראינה אבל לא הודיעה לנו על כך. ניסינו ליצור איתם קשר טלפוני, אימייל בכל הכתובות שקיימות אצלם באתר, מכתב ישיר לחברת התעופה, מכתבים של הסוכנות שדרכה קנינו את הכרטיסים,אך זה לא אפשרי כי הם לא עונים לא לנו ולא לאף אחד. אפשר לדעת אם יש איזושהי דרך לקבל לפחות החזר כספי על הכרטיסים שהלכו לפח? אם דרך בית משפט או כל דרך אחרת תודה רבה!
שלום רב. כן הנכם זכאים לקבל החזר עבור כרטיסי הטיסה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לא ניתן להשיב על שאלה כאשר מדובר בטיסה עתידית אשר עדיין לא המריאה. עם זאת, לכל חברת תעופה המבצעת טיסות מישראל ואל ישראל, יש נציגים לקבלת כתבי בי דין אשר לכתובת שלהם מגישים את התביעה כנגד חברת התעופה. ...
המשך תשובה