שלום, אשמח לעזרתכם. הורי קנו טיסה דרך חברה חיצונית המקשרת בין חברה פה בארץ, בסיכום מהיר של השתלשלות האירועים, הטיסה חזור בוטלה שמונה ימים לפני המועד ורק ערב לפני מועד הטיסה הלוך והוצע להורי לבטל את הטיסה לגמרי או לדחות אותה 10 ימים. לא רלוונטי בכלל. בלית ברירה הורי קנו טיסה חזרה בצורה עצמאית במחיר יקר בהרבה מפאת הזמן בדוחק. החברה המקשרת הפנתה אותם לשירות הלקוחות של החברה בארץ .לאחר אין סוף טרטורים החברה בארץ הסכימה להודות שדרכם התבצעה העסקה והם היו מוכנים לדבר איתי. הם הפנו אותי למחלקת תחנות להם כתבתי שאני מצפה לפיצוי על ההפרש בין הטיסות. מאז אין קול ואין עונה הם מנתקים את השיחות ממני, כשאני מגיע לשירות לקוחות הן מעבירות אותי ושוב, מתנתקת השיחה..מה לעשות? האם אני צודק שהם צריכים לתת דין על היחס המזל, וביטול הטיסה? והאם זה חוקי צורת ההתעלמות הזאת? תודה מראש.
שלום רב. נראה שהנכם זכאים לקבל החזר ופיצוי בגין ביטול הטיסה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקרים בהם הטיסה המריאה בעיכוב של עד 5-8 שעות ביחס למועד הנקוב בכרטיס הטיסה. הנוסע יהיה זכאי להשבת התמורה עבור כרטיס הטיסה או בחירת כרטיס טיסה חלופי, מזון ומשקאות, שיחות טלפון, ובמקרים חריגים אף לינה ...
המשך תשובה