שלום, בחודש אוגוסט 2019 הטיסה שלנו מישראל לרומניה התעכבה בנתב"ג מעל ל-12 שעות עקב פגיעת ציפור, לא קיבלנו יותר מדי פרטים ולאחר מספר שעות הוצאנו מהשדה וחזרנו לאחר מספר שעות לטיסה החדשה, כתוצאה מהעיכוב ונחיתה ביעד בשעת לילה מאוחרת הפסדנו לילה במלון ותוספות תשלום על הרכב השכור בגלל האיחור והשעה החריגה. לפי אתר חברת התעופה מגיע לנו פיצוי של 400 יורו לנוסע אך למרות זאת החברה מתנערת מאחריות, האם יש עילה ודרך פעולה כנגד החברה?
שלום רב. ככל והעיכוב בטיסה לא נגרם בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטת חברת התעופה, נראה לכאורה שתהיו זכאים לקבלת פיצוי. חדירת ציפורים יכול להיחשב לעיתים כנסיבות מיוחדות, ולעיתים גם לא. כל מקרה נבחן על פי נסיבותיו הספציפיות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בהתאם למתואר, ככל הנראה אכן קמה לך זכאות לפיצוי. סיבת הביטול בהתאם למה שאתה מתאר אינה עולה לכדי קבלת פטור מפיצוי הנוסע של חברת התעופה. כמו כן, השואל קיבל ייעוץ אישי בנושא. ...
המשך תשובה