שלום רב, טיסה מתל אביב לקנקון במקסיקו דרך קונקשיין בניו יורק התעכבה ב 3.5 שעות. במהלכן היינו על המטוס במשך 3 שעות תמימות ללא יכולת לרדת ממנו (נטען לתקלה טכנית כמדןמני). כתוצאה מהעיכוב התפספסה לי טיסת המשך מניו יורק לקנקון. חברת התעופה אמרה לי שרק יום למחרת אוכל לטוס כי לא היו טיסות נוספות. בסופו של דבר שכרו לי חדר במלון סוג ד, עם שובר של ארוחת ערב 10 דולר ו-10 דולר עבור ארוחת בוקר בלבד (לשימוש בשדה התעופה בלבד). בשורה התחתונה הגעתי בעיכוב של 17 שעות משעת ההגעה המקורית. במהלך שנה שלמה ניסיתי באמצעות חברות שונות להגיע לפשרה כספית אך אין. ההצעה הכי טובה שלהם הייתה 600 דולר בלבד בשובר לרכישת טיסה (דבר שלא מתקבל על הדעת). הם גררו אותי ולא היו מוכנים לשום תשלום כספי ממשי שלא בשובר. מעבר לכך העסק שהיה לי במקסיקו היה סגור בעקבות העיכוב בטיסה והיה לי הפסד של יום עבודה. השאלה היא בעקבות הגרירה של חברת התעופה לתביעה משפטית(אין מנוס) אוכל לתבוע על סכום גבוה מהמותר בחוק ? 3120 ש"ח? תודה
שלום רב. ככל והעיכוב בטיסה לא נגרם בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטת חברת התעופה, נראה לכאורה שתהיו זכאים לקבלת פיצוי. במרבית המקרים לא ניתן לקבל מעבר לפיצוי הקבוע בחוק למעט החזר הוצאות כנגד קבלות, אלא אם כן חברת התעופה לא סיפקה שירותי סיוע כגון מלון מזון וכו'.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רביד היקר שלום, לא כל כך הצלחתי להבין מה זאת אומרת קרדיט לשימוש עתידי? האם מדובר בזיכוי אל כרטיס האשראי ממנו רכשת את את כרטיס הטיסה? לכל חברת תעופה שמבצעת טיסות אל ישראל ומישראל יש נציג לקבלת כתב...
המשך תשובה