היי, הזמנתי (אונליין) במיוחד כרטיסי טיסה עם חברת אל על בידיעה שאני משלם יותר כסף מאשר שאר האופציות באתר ומתוך רצון לטוס ספציפית עם אל על. מסתבר, ולאחר שמילאתי לא פחות מ 4 מסכים שונים דרך הסלולרי (מילוי פרטים מלאים, אי סימון לביטוחים והצעות אחרות ומילוי פרטי תשלום) שיש, בכוכבית למטה, אופציה לחברה להחליף את חברת התעופה ללא הסכמה או עדכון. למחרת קיבלתי את כרטיסי הטיסה במייל וראיתי שהחברה אשר מפעילה את הטיסה היא חברה לא מוכרת (סלובקית). אני ברמה האישית טס רק עם חברות ישראליות מאז ומעולם או רק כשאין ברירה - עם חברות זרות, אך מוכרות מאוד. ביקשתי מיד לבטל את הכרטיסים או לחלופין להחליף חברת תעופה לאל על (כי קיימת טיסה באותו יום עם אל על) והחברה סירבה. ביטול הטיסה עלה כמו הכרטיס ואף שינוי שם - 50% ממנו. לא טסתי בסוף, אלא שילמתי על טיסה אחרת עם חברת ארקיע. האם יש כאן עילת תביעה? חשוב לציין שאם היה ניתן לראות בבירור שמותר להם להחליף חברת תעופה- לא הייתי רוכש את הכרטיסים הללו. תודה רבה,
שלום רב. לעניות דעתי הסיכויים להצלחת התביעה אינם גבוהים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הפורום אינו עוסק במקרים בהם מדובר בטיסה שבוטלה בין התאריכים 01.03.2020 -16.07.2021 בשל משבר הקורונה העולמי. בברכה יצחק, עו"ד...
המשך תשובה