שלום. לקחנו טיסה דרך חברת אירופלוט לדרום קוריאה (קונקשן במוסקבה של שעתיים). המזוודות איחרו בכ-24 שעות וכשהגיעו אחת הייתה שבורה (בלי גלגל, והפלסטיק של פינת המזוודה שבור). לא יכולנו להמשיך בטיול כי בגלל החוסר בגלגל כל עומס המזוודה נגרר על הגלגלים האחרים והרס גם אותם... קנינו מזוודה חדשה ויצרנו קשר עם אירופלוט, הם מתעקשים שנגיש להם דו"ח על תיקון המזוודה... מה אפשר לעשות? איך התהליך מולם אמור להתבצע? אנחנו רוצים להמשיך בטיול ולא יכולים לסחוב איתנו גם את המזוודה השבורה.... צריכים את המלצתך בדחיפות!! תודה
שלום רב. על חברת התעופה לתקן לכם את המזוודה או לספק לכם חדשה. חשוב שתצלמו את המזוודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
המדובר בייעוץ פרטני משום שיש לעמוד במדויק על השתלשלות האירועים והתשובות שקיבלתם מהגורמים השונים. על פניו אכן קמה לכם זכאות לפיצוי בהתאם למספר סוגים של פיצויים בהתאם לחוק התעופה. ...
המשך תשובה