לפני מספר חודשים הזמנו כרטיסי טיסה דרך eDreams לאתונה. קיבלנו אישור על הכרטיסים והכל היה בסדר. יום לפני הטיסה כאשר רצינו לבצע צ’ק אין הסתבר לנו שלמרות שקיבלנו אישור, בכלל לא היה אישור מחברת התעופה ובשל “תקלה טכנית״ הדבר לא הובא לידיעתנו מבעוד מועד. בסופו של דבר נאלצנו להתפשר על טיסה 12 שעות מאוחר יותר כי כבר לא היו מקומות על הטיסה המקורית בשלב זה. זה גרם לנו לעגמת נפש רבה, טרטור של תינוק שטס איתנו (הגענו למלון באתונה באמצע הלילה) ובנוסף נאלצנו לטוס ללא כל הקבוצה שנסעה איתנו לטיול (הם טסו בטיסה המקורית בלעדינו) פנינו אל החברה בבקשה לקבל פיצוי אך בשל העובדה שהם הציעו לנו טיסה חלופית, הם אמרו שהם כבר פיצו אותנו האם יש משהו שאפשר לעשות על מנת לתבוע אותם???
שלום רב. ככל והתקלה בהזמנה נגרמה אצל הסוכנות, לטעמי אין הרבה מה לעשות (למעט לנסות ולמצות מולה התכתבויות/טלפונים ככל שאפשר), שכן למיטב ידיעתי לא ניתן לתבוע את הסוכנות הזרה בארץ.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
המדובר בייעוץ פרטני משום שיש לעמוד במדויק על השתלשלות האירועים והתשובות שקיבלתם מהגורמים השונים. על פניו אכן קמה לכם זכאות לפיצוי בהתאם למספר סוגים של פיצויים בהתאם לחוק התעופה. ...
המשך תשובה