שלום, בטיסה מברצלונה שהיתה אמורה להמריא ב-14:30 החליטה חברת אל על לשלוח מטוס קטן מהמתוכנן עקב תקלה טכנית באחד המטוסים, כך שחלק מהנוסעים, ומשפחתי בניהם, נדחו לטיסה של 22:15, שהמריאה בסוף רק ב-23:00. הנחיתה התעכבה ב-8.2 שנות. כיצד ניתן להימנע מתשובה של "תקלה טכנית" שאינה בשליטת החברה, בעת שליחת מכתב התביעה? בפועל, נעשתה בחירה של חברת התעופה שלא להעלות אותנו על פני אחרים. תודה
שלום רב. ככל והעיכוב בהמראה היה יותר מ- 8 שעות, תהיו זכאים לקבלת פיצוי, אלא אם כן חברת התעופה תצליח להוכיח שהעיכוב בטיסה נגרם בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטתה. תקלה טכנית במרבית המקרים אינה פוטרת את חברת התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי, במקרה שאתה מתאר מדובר בטיסה שבוטלה. עם זאת יש להבין טוב יותר את השתלשלות האירועים משום שלא ברור ממה נבע העיכוב בהמראות פעם אחר פעם. הטיסה שלך המריאה באיחור של מעל 8 שעות ביחס למועד הנקוב בכרט...
המשך תשובה