היי אשמח להתייעצות בנוגע לתביעה נגד חברת אייר קנדה. טסתי עם חברת אייר קנדה לקנדה, אחרי 3 חודשים החלטתי להקדים את הטיסה שהייתה אמורה להיות ב 2 לאוקטובר. התקשרתי בתאריך ה22 לאוגוסט לנציג החברה בקנדה והכרטיס הכי מוקדם היה למחרת ב23 בעלות שינוי 530 דולר אמריקאי כולל שדרוג המחלקה, מכיוון שלא הייתה אופציה אחרת הכל היה תפוס. אחרי שהנציג לקח את פרטי האשראי ושילמתי ושמר לי את הטיסה הוא שם לב שאי אפשר לטוס עם כלב במחלקה הזאת (אני טסתי עם כלב קטן) ואם ארצה לטוס יומיים אחרי במחלקה רגילה בעלות של 70 דולר בגלל הטעות שלו וסירבתי. רציתי לטוס הכי מוקדם שאפשר בגלל מקרה דחוף שהיה לי בארץ. ב24 החודש הגעתי לשדה התעופה ובצ'ק אין התברר שיש עיכוב של שעה בטיסה הפנימית ולכן לא אצליח להגיע לקונקשיין בטורונטו, אז יש לי 2 אופציות: לטוס לטורונטו ומשם לישון במלון על חשבונם, זה סירבתי מכיוון שהייתי עם כלב ו 3 מזוודות ואני בעל נכות והדגשתי את זה שלא אצליח להתמודד לבד. אופציה שנייה לטוס למחרת לאחר ויכוח שדרשתי לטוס ב24 כי שילמתי עבור זה ועם שיחה עם מנהל המשמרת אמרו לי להתקשר לשירות לקוחות שם לא כל כך עזרו ואמרו את אותו 2 אופציות. לאחר חוסר אופציות החלטתי להסכים לטיסה של ה 25 והסברתי למנהל שאני מעוניין בכספי חזרה בגלל המקרה ושגם לא אשב במחלקת הפרימיום בגלל הכלבה אך המנהל אמר שאני כן ישב במחלקה הזאת עם הכלבה, רק בעסקים לא. למחרת ב 25 עליתי על המטוס, הגעתי לטורונטו ומספר דקות לפני הטיסה לתל אביב קראו לי להגיע לקבלה ליד שער הטיסה ואמרו לי שיש בעיה ולא אוכל לשבת במקום ששילמתי עליו בגלל הכלב. לאחר ויכוח גם עם הנציג שכמו שאר הנציגים אדישים למצב אמר או שנעלה על הטיסה במושב פחות טוב או שנבטל את הטיסה. הרגשתי מרומה ויחס מגעיל לאורך כל הדרך מצד שירות הלקוחות. בלית ברירה, כשרק רוצה וחייב להגיע לארץ, הסכמתי להחליף את המחלקה והמושב שלי. עליתי למטוס והתברר שהכיסא שהחליפו לי צמוד לשירותים ובקושי מקום לרגליים במיוחד שאני עם כלוב של כלב מתחת למושב, בלי להתחשב. טיסה ארוכה של 12 שעות סבלתי בלי מקום בלי יכולת לישון כי הושבתי על המעבר של השירותים כל מי שעבר עבר דרכי אם זה ברעש או במגע קל. כל ניסיון לישון לא צלח עם כל רעש של פתיחת וסגירת הדלת והורדת המים בשירותים. אני לא אדם שמגיש תביעות נגד חברות אך הפעם לדעתי זה עבר כל גבול וחוצפה שאין כמוה. אם זה שאחי לקח יומיים חופש מהעבודה שלו והדלק של הרכב, הדחייה של הטיסה בלי להודיע מראש וחוסר ההתחשבות במצבי (נכה), החלפת המחלקה והושבה במקום נוראי. הרגשתי פשוט מלא בכעס והשפלה אשמח לשמוע את דעתך בנושא בנוגע לתביעה אני לא מדבר רק על עניין החזר הכסף מה שלדעתי חייבים להחזיר לי מאחר ולא קיבלתי מה ששילמתי עבורו אלא גם פיצוי על כל מה שקרה. בתודה עומרי אסרף
שלום רב. שוחחנו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לא ניתן לקבל החזר על כל החבילה שהוזמנה מלון והטיסות. במקרים בהם העיכוב או ההקדמה של הטיסה הוא 2-5 שעות, הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע...
המשך תשובה