ביום רביעי 14.8.19 טסנו מוינה בטיסה של אוסטריאן איירליינס בשעה 13:20. לאחר כשעה באויר הודיע הטייס שיש סדקים על חלון הטייס והוא חוזר לוינה. חיכינו בשדה, והטיסה החדשה יצאה בשעה 18:40 לתל אביב במטוס אחר. חזרנו הביתה בלילה במקום אחר הצהריים, השאלה האם מגיע לנו פיצוי...? בברכה ותודה מראש על התשובה.
שלום רב ותודה על פנייתכם. מאחר והעיכוב בטיסתכם היה פחות מ- 8 שעות, לא תהיו זכאים לקבלת פיצוי על פי החוק הישראלית. יחד עם זאת על פי התקנות האירופיות לכאורה כן תהיו זכאים (מאחר ושם הזכאות לפיצוי מתחילה כבר בעיכוב של 3 שעות ומעלה), יחד עם זאת, במידה וחברת התעופה תצליח להוכיח כי העיכוב נגרם בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטתה, היא עשויה להיות פטורה מלשלם פיצוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
האם פנית אל סוכנות הנסיעות או חברת התעופה ממנה רכשת את הכרטיסים על מנת לברר מדוע נוצר השינוי בתנאי הטיסה שלך?...
המשך תשובה