שלום לך, אני פונה אליך עקב המקרה שהיה אתמול בנתב"ג, עיכוב בטיסה עקב ענייני כבודה, הטיסה שלהם היתה אמורה להיות ב 14:20 ובגלל העיכוב הם עלו למטוס ב 20:30 והגיעו למלון היעד ב 2:00 לפנות בוקר כל היום הלך להם כולל חלק מהיום הזה עקב עייפות, גיסתי חסכה כל השנה לנופש הזה מדובר בנסיעה משפחתית של 5 ימים בלבד והסיטואציה גרמה לכך שהם פספסו דברים למי אני פונה לקבלת פיצוי
שלום רב ותודה על פנייתך. לעניות דעתי, המקרה שתואר בפנייתך לא תהיו זכאים לקבלת פיצוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי, במקרה שאתה מתאר זה נראה כמו התנהלות קלוקלת של המעורבים. עם זאת חסרים לי פרטים נוספים על מנת להשיב לך באופן מקצועי יותר. על קצה המזלג, ככל הנראה צריך לתבוע את סוכן הנסיעות (שדרכו רכשת את החביל...
המשך תשובה