היי. אני ומשפחתי 6 נפשות רכשנו 6 כרטיסה טיסה בחברת טורקיש איירלנס מספר הטיסה הוא 0790 שעת ההמראה הייתה שעה 8:50 בלילה .אחרי שחתמנו את הדרכונים בשעה 5:30 בערב ונכנסו לתוך השדה התעופה הודיעו לנו שהטיסה בוטלה..הלכנו בדקנו אמרו לנו יש טיסה בשעה 12:00בחצות.אמרנו בסדר .החליפו לנו את הכרטיסים..ומפה התחיל מסע הייסורים שלנו כול חצי שעה היו דוחים שעת ההמראה לעוד 45 ד עד שנקבע זמן טיסה סופי ואמיתי ???????!!!!!!!לשעה 3:00 לפנות בוקר ...בחיים שלי לא קרה לי דבר כזה..הבת שלי הקטנה בת 8 הקיאה 3 פעמים מרוב שחיכינו ..הבת שלי הבכורה ביטלה את המבחן שלה שהיה אמור להתקיים למחרת שעה 10 בבוקר בבית חולים האנגלי בנצרת ..סבלנו מאוד אף אחד לא טרח אפילו מחברת טורקיש להתייחס לנו ....במילים אחרות גועל נפש ...
שלום רב. ככל והעיכוב היה פחות מ-8 שעות, אין זכאות לפיצוי על פי חוק שירותי תעופה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בעיכוב בטיסה בין 2-5 שעות הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע זכאות לפיצוי כספי בגין העיכוב בטיסה...
המשך תשובה