שלום רב, אימי רכשה כרטיס לבטומי עם חברת אל על. היא שילמה על הכרטיס שטרם כורטס. היא קיבלה מייל מחברת הנסיעות (אליס) כ 11 יום (פחות ימי עבודה) לפני המראה כי תאריך הטיסה חזרה לארץ הוקדם ב 26 שעות. חברת הנסיעות מעוניינת להחזיר את המחיר ששולם לכרטיס וזאת בתנאי שלא יהיו תביעות עתידיות מולה. המלון שולם באופן עצמאי ובמועד זה הקנס לביטול הוא מחיר מלא. אשמח לקבל את יעוצכם עבורה.. האם להסכים להחזר כספי מול חברת הנסיעות ללא אפשרות לתבוע גם את מחיר החדר שהוזמן באופן עצמאי?? בברכה, בילי
שלום רב. חברת התעופה צריכה לספק לה כרטיס לטיסה חלופית או להחזיר לה את מלוא התמורה עבור כרטיס הטיסה. בנוסף, אם ההודעה ניתנה פחות מ-14 יום ממועד הטיסה, היא תהיה זכאית גם לקבלת פיצוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי גיא, אין הבדל בין חברת לואו קוסט לבין חברת תעופה אחרת, חוק שירותי תעופה חל במקרה שאתה מתאר. עם זאת, חסרים פרטים כגון מדוע חברת התעופה ביטלה את הטיסה, האם החזירו לכם את התשלום עבור כרטיסי הטיסה, ה...
המשך תשובה