שלום רב, רכשתי כרטיס טיסה עם איר אירופה ממדריד לתל אביב. במדריד עשיתי צק אין ושלחתי מזוודות. שער העליה למטוס שונה מזמן הצק אין ועד לזמן העליה למטוס.לא קיבלתי שום הודעה על כך. באיחור של דקה או שתיים נסגר שער העליה למטוס החדש ולא הצלחתי לעלות לטיסה. הגעתי בזמן לשער המקורי שהיה ריק מאדם. נמסר לי על ידי החברה שהמזוודות נשלחו בלעדיי לתל אביב ושעלי לשלם סכום מלא על מנת להזיז את הכרטיס לטיסה של החברה שתיצא באותו היום. נאלצתי לרכוש טיסה בחברה אחרת כדי להגיע לתל אביב בזמן סביר. האם יש עילה לתביעה וקבלת פיצוי? תודה רבה
שלום רב. לעניות דעתי יש בסיס
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
על פניו אכן נראה כי ניתן לתבוע את חברת התעופה, עם זאת, המדובר בייעוץ פרטני משום שיש להבין טוב יותר את השתלשלות האירועים. אתם מוזמנים לפנות אליי ממש כאן דרך הכרטיס האישי שלי בלשונית "ייעוץ אישי"....
המשך תשובה