רכשתי דרך סוכן נסיעות בישראל טיסה לקופנהגן-דנמרק [ חברת נורוויגיאן אייר] והמשך אחרי 4 שעות בשדה, לסטרוונגר-נורווגיה[חברת סקנדיניביאן אייר] וחזרה אחרי שבוע. המרתי מתל אביב בשעה היעודה ונחתתי בקופנהאגן בשעה היעודה אך מכיוון שמדובר בשתי חברות שונות, נאלצתי לקבל קודם את המזוודה ולאחר מכן לעשות צק אין לטיסת ההמשך. אחרי כמה דקות מהנחיתה בקופנהגן נאמר לי שפרצה שביתה איטלקית של עובדי המזוודות וקיבלתי אותם רק אחרי 3.5 שעות. כמובן שפספסתי את טיסת ההמשך שלא חיכתה לי..בדלפק של סקנדיניביאן אמרו לי שהטיסה הבאה היא 2330 לסטרוונגר ואולם מכיוון ש"פספסתי " את הטיסה שלי, הם לא יכולים להזדכות מנורוויגיאן ועלי לרכוש טיסה למחר בבוקר בעלות [ זה מה שהיה ] 427 דולר לכיוון אחד[ טיסה של שעתיים גג.... בנוסף כמובן לא הסכימו לממן לי מלון ללילה ושילמתי 280 דולר עבור חדר במלון בשדה התעופה. כמובן שגם אכלתי ארוחת ערב בשדה.. בסך הכל עלה לי כ 782 דולר בנוסף כמובן לעגמת נפש וכעס, והפסד יום בסטרוונגר לשם נסעתי להשתתף בכנס מקצועי. ממי אני זכאי לדרוש את החזר כל ההוצאות וכמובן עבור עגמת הנפש והפסד של יום עבודה?? אודה על תשובה פרקטית ומהירה. בברכה אהרון
שלום רב. לעניות דעתי לא תהיה זכאי לקבל פיצוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
תשובתה של חברת התעופה אינה נכונה, זאת משום שחוק שירותי התעופה הישראלי חל במקרים בהם מדובר בטיסה מישראל או אל ישראל. במקרה שאתה מתאר ניתן לתבוע את חברת התעופה בישראל. עם זאת, אני צריך לקבל יותר פרטים ע...
המשך תשובה