שלום, חזרתי לארץ מיפן בטיסה של קתאי פסיפיק שיצאה באיחור של בערך 20 שע' (אחרי לילה על הרצפה בשדה התעופה) להונג קונג ואז העבירו אותנו לטיסה של אל על לארץ. (ושוב לילה, הפעם במלון) בסהכ האיחור היה של 31.5 שע בהגעה לארץ. כתבתי מכתב לחברה ועדיין לא קיבלתי תשובה. למי עלי לפנות אם לא אקבל התייחסות ומה הפיצוי המגיע לי? תודה
שלום רב. ככל וחברת התעופה לא משיבה לפנייתך תוך כ-45 יום, ניתן לנקוט נגדה בהליך משפטי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ככל הנראה שלא. עם זאת, הייתי מציע לפנות אל חברת התעופה ולהלין על כך, זאת משום שהיו מקרים בהם הם פיצוי נוסעים בגין שינוי בתנאי כרטיס הטיסה בהתאם לסעיף 5 לחוק התעופה. בברכה יצחק, עו"ד ...
המשך תשובה