שלום, רכשנו זוג כרטיסים דרך חברת "חוליו" והחברה שלחה אלינו כרטיסים עם השמות הנכונים, אך בפועל - בחברת התעופה הכרטיס נרשם עם טעות באות אחת. לכן, עוכבנו בשדה התעופה, אך לבסוף שוחררנו והכל התנהל כרגיל. האם עיכוב זה מקנה פיצוי מחברת "חוליו"?
שלום רב ותודה על פנייתכם. אם בסופו של דבר עליתם על הטיסה כמתוכנן, לא נראה כי תהיו זכאים לקבלת פיצוי. אם לא, יש לבחון של מי הייתב הטעות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רוברט היקר שלום, ראשית, לא ברור האם הטיסה המקורית שהתעכבה לפי מה שאתה מתאר המריאה בסופו של דבר. אני מבין שהיה כאוס. עם זאת, חסרים פרטים נוספים על מנת להבין את הסיבה שבחרת לרכוש כרטיס טיסה אחר. באשר...
המשך תשובה