שלום, רכשנו זוג כרטיסים דרך חברת "חוליו" והחברה שלחה אלינו כרטיסים עם השמות הנכונים, אך בפועל - בחברת התעופה הכרטיס נרשם עם טעות באות אחת. לכן, עוכבנו בשדה התעופה, אך לבסוף שוחררנו והכל התנהל כרגיל. האם עיכוב זה מקנה פיצוי מחברת "חוליו"?
שלום רב ותודה על פנייתכם. אם בסופו של דבר עליתם על הטיסה כמתוכנן, לא נראה כי תהיו זכאים לקבלת פיצוי. אם לא, יש לבחון של מי הייתב הטעות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי אוהד, בוודאי שיש לך סיבה להתעקש, על אף המצב הביטחוני. לחברת התעופה יש אחריות כלפיך. יש לך לא מעט מה לעשות למען האמת. אתה יכול ליצור עמי קשר טלפוני ממש כאן דרך הכרטיס שלי. אשמח להסביר ולסייע לך. ...
המשך תשובה