ביצענו רכישה לטיסה מתמשכת (מארה"ב ללונדון ומלונדון לתל אביב ) במשרד נסיעות מוכר בארץ וחתמנו על שובר העיסקה בתשלומים . לצערנו נאלצנו לבטל את הטיסות עקב מחלה כ 12 ימים לפני מועד הטיסה ו12 ימים אחרי ביצוע העיסקה .הודענו על כך למשרד שגבה מאיתנו 280 דולר דמי ביטול בהתאם לחוקי הביטול של חברות התעופה . במעמד הרכישה לא נמסרו כל פרטים על אופן ביטול העיסקה ( לא בשלט במשרד , לא בעל פה ולא בכתב ) האם דמי הביטול חוקיים ? אם לא מה החוק ומה כדאי לעשות ? תודה מראש
שלום רב. לעניות דעתי ועל סמך הזמנים שציינת, הנכם רשאים לבטל את ההזמנה ולשלם דמי ביטול בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מני היקר שלום, ראשית, האם ניסית לפנות חברת התעופה במייל או בשיחה על מנת לברר כי אכן העבירו אליך את ההחזר. לעיתים זה לוקח מעט זמן פשוט, לכן אולי כדאי להמתין מעט לפני פנייה לעורך דין. שנית, במידה ואתה ...
המשך תשובה