שלום רב, אנחנו 8 נוסעים שרכשו דרך אל על טיסה לניו אורלינס עם קונקשייו בניו יורק. יש לציין שהכרטיסים נרכשו כחבילה עד ניו אורלינס. נחתנו בניו יורק ועד שירדנו מהמטוס, איסוף מזוודה ומעבר בהגירה לא הספקנו להגיע לטיסת ההמשך. לא היה נציג של אל על בשדה, והטיסה הקרובה ביותר היתה בשדה תעופה בניו גרסי. נסענו לשם והיו רק 3 מקומות לטיסה ושאר החברה נאלנו לחכות עד 21 בערב כשנחתנו בניו יורק באותו היום ב5 וחצי בבוקר. אל על לא נתנו לנו שום פתרון ונאלצנו לעבור שדה, עלות מונית, יום שלם מרטית עצבים ומעייף כאשר הגענו לניו אורלינס ב01 בלילה שלמחרת. יש לציין שזו היתה נסיעת עבודה ופיספסנו את הערב הראשון של הכנס. שילמנו על כרטיס מניו יורק לניו אורלינס 400 דולר. רציתי לדעת מה מגיע לנו? תודה רבה
שלום רב ותודה על פנייתכם. יחד עם זאת, על מנת לדעת מה לכאורה מגיע לכם, עלי לעיין במסמכים שיש בידכם ולדעת יותר פרטים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הפורום אינו עוסק בשאלות מסוג זה. מציע לך להפנות את שאלתך אל פורום שנקרא פורום דיני צרכנות. פשוט תרשמי את זה בחיפוש באתר.....
המשך תשובה