החברה תעופה הצ'כית הציעה לנו להחליף את טיסתינו הישירה לארץ שהייתה בover booking לטיסת קונקשן דרך מוסקבה תמורת תשלום של 300 יורו פר כרטיס. ניתן לנו מייל אליו צריך לשלוח את כל פרטי הבנק שלנו וכך עשינו. מיד קיבלנו מייל גנרי בחזרה האומר שמסמכינו התקבלו. התשלום הובטח תוך 3 שבועות מקסימום. עברו כבר 5 שבועות ושירות הלקוחות של החברה מתנער מאחריות. מה ניתן לעשות ?
שלום רב ותודה על פנייתך. ככל וחברת התעופה לא משיבה לפנייתכם, הרי שהאפשרות שתהיה לכם על מנת לממש את זכויותיכם, תהיה באמצעות תביעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי אוהד, בוודאי שיש לך סיבה להתעקש, על אף המצב הביטחוני. לחברת התעופה יש אחריות כלפיך. יש לך לא מעט מה לעשות למען האמת. אתה יכול ליצור עמי קשר טלפוני ממש כאן דרך הכרטיס שלי. אשמח להסביר ולסייע לך. ...
המשך תשובה