חוות דעת על טיסת ארקיע מתאילנד. בטיסות ארקיע מתאילנד לארץ, עם אישתי ו2 ילדים, הזמנו מראש עריסה לתינוק לפני כמה חודשים אחרי שדרשתי אישור לכך כי ללא עריסה אני לא טס, קיבלתי אישור במייל לעריסה אבל שהגעתי לציק אין הצוות קרקע טען בהתחלה שאני חייב לשלם 100 דולר למקום מועדף שרק שם יש מקום לעריסה, כמובן שזה לבד שערורייתי כי בכל חברת תעופה עריסה ניתנת בחינם. בסוף אמרתי בסדר. ואז אמרו לי שאנשים קנו את כל המקומות של העריסות ולא נשאר מקומות למרות שסגרתי מראש שוב ויכוחים ללא תועלת והם אמרו שיש רק בביזניס מקום עם עריסה, אמרתי בסדר נשלם ואז פתאום אומרים לי שאסור תינוקות בביזניס. אחרי שעתיים נוראים בצ'יק אין עם ילדים קטנים בצפיפות ויתרתי ופשוט לקחתי מה שנתנו, אני עולה במטוס ואני רואה שאחרי כל הוויכוחים שנתנו לי את המקומות שיש להם חיבור לעריסה, דיברתי עם הצוות אוויר ושאלתי למה נתנו לי להתווכח שעתיים ולומר שאין מקום אם בסוף יש? מדבר שפשוט הם לא הביאו שום עריסות למטוס וסתם שיקרו לי שאין מקומות, נתנו ללא סיבה ונתנו לי לחכות שעתיים בצ'יק אין במקום לומר לי שפשוט הם פישלו ולא הביאו עריסה למרות שהזמנתי מראש שקיבלתי אישור מהם בהזמנה. סבלנו מאוד בטיסה ללא עריסה להחזיק תינוק בידיים במשך 11 שעות זה לא קל ולא בטיחותי. יש אפשרות לתבוע אותם על עוגמת הנפש שעברתי וכמובן על זה שהם לא עמדו בתנאי ההזמנה שלי?
שלום רב ותודה על פנייתך. במידה ותצליח להוכיח כי ביקשת מראש ובמיוחד עריסה לטיסה, ושאושר לך מראש, ולמרות זאת לא סופק בשל לכאורה התרשלות של חברת התעופה, ייתכן ותהיה זכאי לקבל פיצוי. יחד עם זאת, מניסיוני הפיצוי שנפסק בד"כ בגין עגמת נפש במסגרת תביעות קטנות, לרוב אינו משתלם בכדי לטרוח ולהגיש תביעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקרים בהם העיכוב בטיסה הוא בין 2-5 שעות, הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע זכאות לפיצוי כספי בגין העיכוב בטיסה...
המשך תשובה