25.09.18 טיסת ארקיע חזרה מסיישל לארץ התעכבה כ-9 שעות. סיבת העיכוב תקלה בשירותים וארקיע מגדירה זאת כ"כוח עליון". קיים עדכון בתאריך 07.01.19 לחוק שירותי התעופה. האם יש אפשרות לקבלת פיצוי כספי והאם הפיצוי הוא לפי החוק הישן או המעודכן? האם יש הבדל במתן הפיצוי כאשר רכישת כרטיס הטיסה הינה כחלק מחבילת נופש של סוכנות תיירות?
שלום רב ותודה על פנייתכם. ככל והעיכוב נגרם לא בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטת חברת התעופה, נראה כי תהיו זכאים לקבלת פיצוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אריה היקר שלום, נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטולי הטיסה. עם זאת, יש לראות את התיעוד לתשובה שקיבלת ולקבל פרטים נוספים על מנת להבין את התמונה בצורה ברורה יותר. בפ...
המשך תשובה