שלום רב היינו על טיסה לאמסטרדם שחזרה לנתבג בגלל תקלה בגלגל והמריאה מחדש לאחר 5:45 שעות. אלעל טוענים שמגיע פיצוי של החזר תמורה רק במידה ולא עליתי בסוף על הטיסה... לא ברור לי ההיגיון מאחורי התשובה הרי הפיצוי הוא על איחור לא על ביטול. אשמח לדעת מה החוק אומר האם איחור של מעל חמש שעות ושהגעתי לבסוף ליעד לא מחייב פיצוי?
שלום רב. מאחר והטיסה המריאה משטח מדינת ישראל עם חברת תעופה ישראלית, החוק הרלוונטי הנו חוק שירותי תעופה, לפיו הזכאות לקבלת פיצוי הנה רק במקרים של ביטול או עיכוב של למעלה מ-8 שעות. לפיכך, נראה כי במקרה זה אינכם זכאים לקבלת פיצוי. *בנוגע להחזר עבור כרטיס הטיסה, אכן הוא רלוונטי רק במקרים בהם לא מימשתם את כרטיס בטיסה בשל העיכוב בטיסה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום ישי, ממה שאתה מתאר נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטול הטיסה. עם זאת, יש לקבל ממך מספר פרטים נוספים על מנת להבין את התמונה בצורה ברורה יותר. משום שלעיתים תקלה ...
המשך תשובה