שלום רב, לפני מס חודשים הזמנתי טיסה באל על דרך סוכן. בחרתי בכרטיס flex שבין היתר מאפשר לי שינוי טיסה ללא עלות, אלא רק את הפרשי המחיר אם קיימים וכן הושבה בכל כמעט בכל המושבים בתיירים. חודש לאחר ההזמנה קיבלתי הודעה מאל על שדגם המטוס שונה ולכן הזיזו אותי מהמושבים בחרתי. לשמחתי אני מכיר את עולם התעופה ודגם המטוס לא השתנה אלא הם החליטו לשנות את קונפיגורציית המטוס ואת המושבים שבחרתי העבירו תחת מחלקה אחרת. שבוע לאחר מכן קיבלתי הודעה נוספת לפי הטיסה הוזזה בשעה וחצי וככל הנראה אחמיץ ארוחת שישי שתוכננה ביעד. דרשתי מהם שיזיזו אותי לטיסת הבוקר ללא תשלום אך למרות שהם הזיזו את השעה לאחר שביצעתי הזמנה הם דרשו שאשלם את ההפרשים בגין טיסת הבוקר שעולה יותר. האם יש עילה לתביעה נגד אל על? אם כן, מה עליי לדרוש מלבד היענותם לדרישות שלי להזיז אותי לטיסת הבוקר ולקבל את המושבים המקוריים אותם הזמנתי? תודה לעונים!
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב. לטעמי אתה לא זכאי לקבלת פיצוי במקרה זה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לצערי הפורום אינו עוסק בנושאים מסוג זה, אך אנסה לסייע לכם. ראשית, במידה וביטחתם את הכבודה עליכם לפנות אל חברת הביטוח. שנית, במקרים מסוג זה הייתי מציע לכם לפנות ישירות אל חברת התעופה ואף אל רשות שד...
המשך תשובה