רכשנו דרך חברת אל על טיסות הלוך ושוב לשבדיה הכוללות טיסות המשך (עם חברות תעופה נוספות) כך שהטיסות לא היו ישירות. בהלוך – עצירה בפרנקפורט. בחזור – עצירה בציריך. ביום הטיסה חזור, טיסת Swiss התעכבה בלמעלה משעה וחצי, כך שנחתנו בסביבות השעה 23:15 במקום 21:45 המקורית. האיחור גרם לפספוס טיסת ההמשך לת"א וחברת התעופה קבעה על דעת עצמה טיסה חלופית על פני זו המקורית – טיסת קונקשן לת"א דרך וינה היוצאת ב 07:10 (עיכוב של 8 וחצי שעות מתאריך היציאה המקורי) ונחיתה ב 15:00 בישראל. שני העיכובים בללו גרמו לעיכוב של סהכ 12 שעות מתאריך הנחיתה המקורי. פנינו לאלעל מאחר ואנו יודעים שהאחריות על כל עיכוב, גם של חברות התעופה של הקונקשן, מוטלת על אל על מפני שרכשנו את הכרטיסים דרכה. לאחר התכתבויות רבות עם אלעל, נמסר לנו כך: "מבדיקת ההזמנה עולה כי ההזמנה נפתחה באתר האינטרנט, הטיסה היחידה ששייכת לאל על היא הטיסה לפרנקפורט. טיסה זאת יצאה בזמן ולא ארע כל כשל בטיסה זאת. טיסות ההמשך מתופעלות על ידי חברת סוויס, לאל על אין כל קשר לעיכוב בטיסות. כל ההליך אמור להיות מטופל מול חברת סוויס בלבד. כאמור, הקשר היחיד לאל על היה הטיסה לפרנקפורט וכל המקרה המתואר לא נוגע לאל על בכלל. מפנה אתכם להתנהלות מול חברת סוויס." אשמח לחוות דעת על תגובתה של אל על. כמו כן, האם כדאי לי לפנות לבית משפט לתביעות קטנות/ איך מומלץ לטפל במקרה שכזה? תודה!
שלום רב. לעניות דעתי במקרה זה לא תהיו זכאים לקבלת פיצוי, מאחר והטיסות הופעלו ע"י חברות תעופה שונות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי, במקרה שאתה מתאר זה נראה כמו התנהלות קלוקלת של המעורבים. עם זאת חסרים לי פרטים נוספים על מנת להשיב לך באופן מקצועי יותר. על קצה המזלג, ככל הנראה צריך לתבוע את סוכן הנסיעות (שדרכו רכשת את החביל...
המשך תשובה