רכשתי כרטיסים באתר באינטרנט לחודש אפריל לבואנוסאיירס עם איבריה (קונקשיין במדריד). זמן הקונקשיין חזרה היה כ-5 שעות. השבוע קיבלתי הודעה על שינוי זמני הטיסה כך שהקונקשיין ירד לשעה וחצי, אני חושש שזה לא מספיק ושאתקע במדריד (לעבור טרמינלים עם 3 ילדים וטרולים בתוספת איחור קטן שלעיתים קרובות קורה) האם יש לי מה לעשות כיום ? איבריה בארץ לא הסכימה לדבר איתי ושלחה אותי לאתר ממנו רכשתי (לא אתר ישראלי). במידה ואפספס את הקונקשיין האם באחריות איבריה לדאוג לי לטיסה חלופית (ומלון במידת הצורך אם אתקע לילה במדריד) ? או שזה באחריות הסוכן (כאמור אתר אינטרנט)
שלום רב. במידה ואתם לא מעוניינים בכרטיסי הטיסה החדשים בעקבות השינוי, הנכם רשאים לדרוש לבטלם, אין אם זה מחברת התעופה ובין אם זה מהסוכנות עצמה. בעניין מרווח הזמן בין הטיסות, יש לפנות ישירות לשדה התעופה בו אתם אמורים להחליף מטוסים, ולברר מולם אם הזמן מספיק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
כן, משום שאלו התנאים של העסקה שביצעת. אתה יכול לנסות לדבר לליבם ולקבל אישור חריג. אבל אתה מבקש שינוי בתכנית הטיול מבחינת החזרה ארצה. מניח שידעת זאת מראש כאשר הסכמת לעסקה . אולי יש איזה סעיף חריג בתקנו...
המשך תשובה