חברת איזיגט ביטלה את טיסתה ללונדון עקב תקלה במטוס אישתי ואבי היו אמורים לטוס בערב סוכות .הם נלקחו ללינה בבית מלון עקב כך וטיסתם יצאה למחרת היום הגשתי פנייה לתביעת פיצויים באינטרנט וקיבלתי מהם מענה כי הם צריכים את מס החשבון הבינלאומי פניתי לבנק וקיבלתי ממנו את הפרטים אך זה אינו מספק אותם הם רוצים עדיין שלושה סעיפים אשר הבנק אינו יודע מהם מדובר על 1.Intermediate Bank Name 2.Intermediate Bank SWIFT 3.Payee Address כפי שרשמתי הבנק אינו מבין מה הם רוצים ונתנו לי את מספר הIBABN ואת מספר ה SWIFT CODE לדבריהם זה מספיק על מנת להעביר את הכסף אולם איזיגט מתעקשים שאגיש להם עוד נתונים שאיני מצליח להבין כלל מה הם אודה על תשובתכם
שלום רב. אני מציע לך להתקשר טלפונית לשירות הלקוחות של חברת התעופה, ולבדוק זאת ישירות מולם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי סימונה, חסרים פרטים נוספים על מנת להבין את השתלשלות האירועים טוב יותר על מנת שאשיב לך באופן מקצועי. אשמח לשמוע פרטים על מנת לנסות לסייע. את יכולה לפנות אליי טלפונית ישירות ממש כאן דרך הפורום. ...
המשך תשובה