אהוד שלום , אנו קבוצה המונה 52 איש , היעד שלנו לובלין - פולין לתאריך 12/12/18 כרטסתי 52 כרטיסים הכל שולם וישנם מספרי ההזמנות , ביום שישי האחרון 02/11 קיבלתי מייל. מחברת התעופה חברת לוט שהטיסה בוטלה ושאצור קשר , כמובן יצרתי קשר במיידי אבל מאז ועד להיום 06/11 אין עדיין תשובות אף אחד לא יוצר איתנו קשר נורמלי זה אומר כל פעם להיות שעה לטלפון בפולין ובסוף אומרים לך קיבלנו טיחזרו אליכם ... הבעיה היא שאנו סגורים עם טיסה חזור ויש לנו שם פגישות מסודרות ומלונות סגורים מה אפשר לעשות ? ומה מגיע לנו לפי חוק
שלום רב ותודה על פנייתך. במידה וחברת התעופה מודיעה על ביטול הטיסה למעלה מ-14 יום ממועד הטיסה, היא פטורה מתשלום פיצוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בעיכוב בטיסה בין 2-5 שעות הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע זכאות לפיצוי כספי בגין העיכוב בטיסה...
המשך תשובה