טיסתו מבוקרשט של חברת ארקיע התעכבה מעל 8 שעות והמריאה יום למחרת. דרשנו פיצוי על פי חוק בסך 1280 שח אך החברה טענה שכיוון שהיה בעיה בשלא היה ניתן לפתור. "נזילה הידראולית באחד מהבלמים". "איננה בשליטתה המוביל, מוגדרת כוח עליון" לטענתה. ולכן הציעה לנו כמחווה שירותית טיסה הלוך וחזור לאילת. האם יש טעם לתבוע את החברה? תודה רועי
שלום רב. רק אם חברת התעופה תצליח להוכיח שהתקלה הנטענת הייתה מאוד חריגה והנדירה, עשוי בחלק מן המקרים בית המשפט לפטור אותה מתשלום פיצוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בעיכוב בטיסה בין 2-5 שעות הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע זכאות לפיצוי כספי בגין העיכוב בטיסה...
המשך תשובה