בעקבות עיכוב של 40 דקות בהמראת טיסת אייר פראנס מתל אביב לפריז, הגענו (אני אשתי ושני ילדי הקטנים)באיחור לטיסת המשך של אייר פראנס מפריז ללוס אנג'לס. למרות שכאשר הגענו לשער היציאה המטוס עדיין חנה בשער, לא נתנו לנו לעלות למטוס ונשלחנו לשירות הלקוחות שמצאו לנו טיסה למחרת בבוקר (21 שעות לאחר מועד הטיסה המקורית ללוס אנג'לס). אייר פראנס דאגה לנו ללינה בסמוך לשדה, להעברות ולארוחות אבל סירבה להוציא את המזוודות ולא נתנה לנו אישור לחברת הביטוח שהמזוודות לא ברשותנו (חברת הביטוח הציע לשלם לנו אש"ל במידה ונביא אישור שאין לנו מזוודות) בנוסף נגרמו לנו נזקים של 500$ (אובדן טיסת המשך מלוס אנגלס ללאס ווגאס כולל תשלום עבור מזוודות שכבר בוצע ותוספת של 50$ ללילה למלון בלאס ווגאס שטען שמאחר ואיחרנו את הזמנתנו, הוא לא יחייב על הלילה שאבד אבל דורש תוספת של 50$ ללילה כדי לספק לנו חדר מאחר והחדר שהזמנו כבר אינו פנוי. 1. אל מי פונים ? 2. מה הפיצוי המגיע ? 3. תודה מראש
שלום רב ותודה על פנייתך. במידה והעיכוב בטיסה לא נגרם בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטת חברת התעופה, נראה שתהיו זכאים לקבלת פיצוי מחברת התעופה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
השאלה לא ברורה, כמו כן, במידה ונוסע אינו מגיע לטיסת ההלוך, ישנם המון מקרים בהם חברת התעופה תבטל גם את טיסת החזור משום שהוא שהנוסע לא הופיע לטיסת ההלוך. ...
המשך תשובה