שלום רב, עיכוב טיסה של 14 שעות מבן גוריון לאמסטרדם על ידי חברת ארקיע, האם זכאי לפיצויים ומה גובה הפיצוי? תוך כמה זמן, על פי החוק, על חברת התעופה לפצות את הנוסע עקב עיכוב בטיסה של 14 שעות? במידה והחברה לא עונה במיילים ולא מפצה מה ניתן לעשות? תודה
שלום רב. במידה ועיכוב הטיסה לא נגרם בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטת חברת התעופה, על חברת התעופה לשלם לנוסעים פיצוי כספי (המבוסס על הטיסה), בתוך 45 יום ממועד פנייתם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי אריאל, על אף המצב הביטחוני, חברת התעופה הייתה חייבת לספק לכם טיסה חלופית או לכל הפחות להחזיר לכם את התשלום בגין שווי עלות כרטיסי הטיסה בין אמסטרדם לישראל. לצערי, בד"כ ברוב מוחץ של מצבים מסוג זה, ...
המשך תשובה