-טיסה של חברת wizzair מפוזנן ללונדון- הגענו לשדה ראינו על המסכים שהטיסה תתעכב בשעתיים. לאחר מכן הודיעו לנו שהטיסה בוטלה, נתנו לנו כרטיסים חדשים ליום אחרי. למחרת הגענו לשדה ושוב הודעה על עיכוב, לאחר מכן שוב ושוב בסופו של דבר הטיסה האורגינלית בוטלה והטיסה החלופית עוכבה ב 5'שעות. נתנו לנו מספר טלפון ליצור קשר לגבי פיצוים ובנוסף נשלח מייל המפרט את זכויותינו ע"פ החוק האירופאי שאומר שמגיע לנו פיצוי כספי. מילאתי את התלונה באתר החברה ושלחתי. קבלתי הודעת אישור עם הודעה שעד 30 ימים יצרו איתי קשר. כרגע עבר 45 ימים ואף אחד לא פנה אלי. כשאני מתקשר לברר אומרים שזו מחלקה מיוחדת שתחזור אלי, מה שלא באמת קרה בינתיים... מה אפשר לעשות? כי התחושה שלי שהם מורחים אותי! תודה, אריאל
wizzair מורחים אותי כבר 4 חודשים
ואין עם מי לדבר
אני אל סף תביעה נגדם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב. על פי החוק בישראל, על חברת התעופה לשלם פיצוי בגין ביטול טיסה (ככל ויש זכאות לקבלת הפיצוי), בתוך 45 יום ממועד הפניה? ועל פי התקנות האירופאיות בתוך 60 יום. לכן הייתי מציע לשלוח אליהם תזכורות.. במידה ולבסוף לא יענו, האפשרות להתקדם תהיה רק באמצעות תביעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בהתאם למתואר, ככל הנראה אכן קמה לך זכאות לפיצוי. סיבת הביטול בהתאם למה שאתה מתאר אינה עולה לכדי קבלת פטור מפיצוי הנוסע של חברת התעופה. כמו כן, השואל קיבל ייעוץ אישי בנושא. ...
המשך תשובה