מה אנו יכולים לעשות כדי לקבל פיצוי 1600 יורו מחברת easyJet שמסכינה לשלם אותו רק דרך חשבון בבנק חוץ מישראל שאין לנו ? אשתי ואני היינו אמורים לטוס בתאריך 14/05/2018 מתל אביב למילנו בטיסת EZY2564 של חברת easyJet . הטיסה נחתה עם עיכוב של 7 שעות ו 24 דקות בשל בבעיה טכנית. על פי כללי easyJet כל נוסע זכאי לפיצוי כספי אם הטיסה שלו נחתה באיחור יותר משלוש שעות. שלחנו את התביעה שלנו באמצעות אתר האינטרנט בתאריך 15/06/2018 ביוני קיבלנו דואר אלקטרוני שמגיע לנו פיצוי EU261 בסך 800 יורו לכל אחד משלנו שישולם לנו בתוך 14 יום אחרי שנעביר פרטי חשבון שלנו. כדי לקבל את הפיצוי שלחנו פרטי חשבון שלנו. שלחתי פרט החשבון בתאריך 20/05/2018 . אחרי כמה פניות תזכורת קיבלתי מכתב מ easyJet שבו הם סירבו לשלם פיצוי באמצעות בנק ישראלי ודרשו מאיתנו חשבון בבנק חוץ מישראל. אחרי מכתב זה חברה הפסיקה לענות לכל מכתבים שלנו
שלום רב.. לטעמי כדאי לכם להתקשר טלפונית אל שירות הלקוחות של חברת התעופה, על מנת לנסות ולמצוא פיתרון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי חנה, כן, ההתיישנות היא עד 4 שנים. עם זאת, במקרים בהם הטיסה המריאה בעיכוב של עד 5-8 שעות ביחס למועד הנקוב בכרטיס הטיסה. הנוסע יהיה זכאי להשבת התמורה עבור כרטיס הטיסה או בחירת כרטיס טיסה חלופי, ...
המשך תשובה