שלום, לפני בחודש הייתה לי טיסה לבנקוק עם קונקשיין באמסטרדם.ישראל - אמסטרדם טיסה של אל על. אמסטרדם - בנקוק טיסה של eva ariways. הטיסה הראשונה לאמסטרדם התעכבה ולכן פספסתי את טיסת ההמשך. שיכנו אותנו במלון ללילה אחד ולמחרת הייתה לנו טיסה חדשה לבנקוק של חברה אחרת. כשהגענו ליעד בבנקוק הכבודה לא הגיעה. בעקבות העיכוב ביום נאלצתי לספוג הפסד כספי של מלון שהוזמן לאותו יום וטיסה בתוך אסיה שנאלצתי להזמין מחדש. אשמח לדעת האם יש אפשרות לקבל פיצוי מסויים ואיך מתחילים את התהליך. תודה רבה.
שלום רב ותודה על פנייתך. לעניות דעתי, לא תהיה זכאי במקרה זה לקבלת פיצוי, מאחר ושתי הטיסות שהוזכרו בפנייתך הופעלו ע"י 2 חברות תעופה שונות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רן היקר שלום, במידה ויש לך תיעוד בכתב על התחייבות להחזר כספי והדבר עדיין לא נעשה. הייתי מציע לך לשקול אפשרות של שליחת מכתב התראה מעורך דין לפני פתיחת הליך משפטי. אשמח לנסות לסייע לך במידת הצורך. ...
המשך תשובה