נסעתי עם תורקיש איירליין מישראל לפורטו פורטוגל דרךקונקשיין באיסטנבול. המזוודה לא הגיעה לפורטו וכשהגיעה אחרי יותר מ24 שעות הגיעה שבורה. הם מוכנים לזכות אותי ב128 דולר עבור ההגעה המאוחרת והחשבונותששלחתי להם, אבל עבור המזוודה השבורה דורשים קבלה.(לא קניתי חדשה) האם הם לא צריכים לפצות עבור המזוודה השבורה ללא קשר אם קניתי חדשה?
שלום רב ותודה על פנייתך. יחד עם זאת, פורום זנ עוסק בהליכים נגד חברות תעופה לצורך קבלת פיצוי בגין עיכובי וביטולי טיסות (ע"י חברות התעופה).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי יהודה, בהתאם למתואר, נראה כי אכן קמה לכם עילה לפיצוי כספי, רק במקרים חמורים של תקלה טכנית חריגה ונדירה לא יינתן פיצוי, אך ברוב המקרים תקלה טכנית אינה פוטרת את חברת התעופה מלפצות את הלקוח. בברכה...
המשך תשובה