שלום קניתי שני כרטיסים בחברת Vueling מרומה לתל אביב באתר של Vueling, שילמתי עם כרטיס וויזה ומיד קיבלתי אישור עם ההזמנה שביצעתי ועם הזמנה לעשות צ'ק אין מכיוון שהטיסה היתה ליום המחרת. כשהגעתי לשדה התעופה החברה טענה שחברת האשראי לא אישרה את התשלום ולכן אין לי כרטיס. התקשרתי לחברת האשראי שהודיע לי שהם כן אישרו את התשלום וכי לאחר האישור שלה, חברת התעופה שלא המשיכה בתהליך החיוב. אין לי ספק שמדובר בטעות של מערכת המכירות באתר של Vueling. יותר מכך רק לאחר שהטיסה כבר יצאה בלעדיי לישראל הם שלחו לי אימייל עם הודעה שהכרטיס שלי בוטל בגלל בעיות בתשלום. מכיוון שקיבלתי אישור מהם שהתשלום עבר בהצלחה ועם מספר הזמנה, האם אפשר לתבוע אותם? איזה סוג טביעה זו? תודה
שלום רב. יש צורך לבחון את כלל העובדות והמסמכים על מנת להעריך אם יש בסיס לתביעה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום אנה, על פי מה שאת מתארת אכן קמה לכם עילה לפיצוי. היו צריכים לעדכן אתכם על השינוי. עם זאת, אשמח לשמוע עוד פרטים על זהות חברת התעופה וגם לראות את התשובות בנושא זה שמסרו לך הסוכנות/חברת התעופה....
המשך תשובה