שלום קניתי שני כרטיסים בחברת Vueling מרומה לתל אביב באתר של Vueling, שילמתי עם כרטיס וויזה ומיד קיבלתי אישור עם ההזמנה שביצעתי ועם הזמנה לעשות צ'ק אין מכיוון שהטיסה היתה ליום המחרת. כשהגעתי לשדה התעופה החברה טענה שחברת האשראי לא אישרה את התשלום ולכן אין לי כרטיס. התקשרתי לחברת האשראי שהודיע לי שהם כן אישרו את התשלום וכי לאחר האישור שלה, חברת התעופה שלא המשיכה בתהליך החיוב. אין לי ספק שמדובר בטעות של מערכת המכירות באתר של Vueling. יותר מכך רק לאחר שהטיסה כבר יצאה בלעדיי לישראל הם שלחו לי אימייל עם הודעה שהכרטיס שלי בוטל בגלל בעיות בתשלום. מכיוון שקיבלתי אישור מהם שהתשלום עבר בהצלחה ועם מספר הזמנה, האם אפשר לתבוע אותם? איזה סוג טביעה זו? תודה
שלום רב. יש צורך לבחון את כלל העובדות והמסמכים על מנת להעריך אם יש בסיס לתביעה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטולי הטיסה. עם זאת, יש לקבל פרטים נוספים על מנת להבין את התמונה בצורה ברורה יותר. בפסק הדין ת"ק 57249-02-14 חויבה חברת התעופה בפיצ...
המשך תשובה