שלום רב, ביום 31.8.18, טסנו (אני ובן זוגי) עם חברת אירופלוט לכיוון תאילנד, עם עצירת קונקשיין במוסקבה בת שעה וארבעים. כאשר נחתנו במוסקבה, מבלי להתמהה, הלכנו בזריזות לכיוון הגייט המרוחק והגענו 40 דקות לפני ההמראה. כאשר הגענו לגייט, סירבו להעלות אותנו למטוס בטענה שהגייט כבר נסגר! המטוס עוד היה על הקרקע ועל אף תחינותינו, סירבו להעלות אותנו למטוס! נאלצנו להישאר לילה במוסקבה ולרכוש כרטיס טיסה חדש לתאילנד. מעבר לכך, נודע לנו כי גם הכרטיס חזור (תאילנד לישראל) בוטל וגם במקרה זה, נאלצנו לרכוש כרטיס חזור במחיר מופקע (1,700 דולר לכרטיס חזור עבור זוג). כמובן שבשל העלויות המופרזות הבלתי מתוכננות, נאלצנו לקצר את הטיול בעשרה ימים וכן לשלם קנסות בגין ביטול מלונות שהוזמנו מראש, אשר לא הספקנו להגיע אליהם או שכבר היו מעבר לתקציב המתוכנן. עוד אציין, הכרטיסים נרכשו דרך איסתא ובאף הזדמנות לא נאמר לנו על ידי הסוכן שעלינו להתייצב בגייט מעבר ל40 דקות. האם אנחנו זכאים לפיצוי מאיסתא או מחברת התעופה?? אומנם היה עיכוב קל בהמראה מהארץ אך הנחיתה במוסקבה היתה בזמן המשוער... תודה מראש על תשובתך ועזרתך בעניין!! מירב ונוי.
שלום רב. לעניות דעתי הנכם זכאים לקבל החזר על כרטיסי הטיסה החלופיים ופיצוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ראשית, אין קשר אם מדובר בטיסת צ`רטר, החוק אינו עושה הבחנה בין טיסה כזו או אחרת. שנית, על חברת התעופה היה לספק לכם כרטיס טיסה חלופי או השבת התמורה, כך גם לספק שירותי סיוע, כגון תחבורה, לינה, מזון ושתיי...
המשך תשובה