שלום רב, ביום 31.8.18, טסנו (אני ובן זוגי) עם חברת אירופלוט לכיוון תאילנד, עם עצירת קונקשיין במוסקבה בת שעה וארבעים. כאשר נחתנו במוסקבה, מבלי להתמהה, הלכנו בזריזות לכיוון הגייט המרוחק והגענו 40 דקות לפני ההמראה. כאשר הגענו לגייט, סירבו להעלות אותנו למטוס בטענה שהגייט כבר נסגר! המטוס עוד היה על הקרקע ועל אף תחינותינו, סירבו להעלות אותנו למטוס! נאלצנו להישאר לילה במוסקבה ולרכוש כרטיס טיסה חדש לתאילנד. מעבר לכך, נודע לנו כי גם הכרטיס חזור (תאילנד לישראל) בוטל וגם במקרה זה, נאלצנו לרכוש כרטיס חזור במחיר מופקע (1,700 דולר לכרטיס חזור עבור זוג). כמובן שבשל העלויות המופרזות הבלתי מתוכננות, נאלצנו לקצר את הטיול בעשרה ימים וכן לשלם קנסות בגין ביטול מלונות שהוזמנו מראש, אשר לא הספקנו להגיע אליהם או שכבר היו מעבר לתקציב המתוכנן. עוד אציין, הכרטיסים נרכשו דרך איסתא ובאף הזדמנות לא נאמר לנו על ידי הסוכן שעלינו להתייצב בגייט מעבר ל40 דקות. האם אנחנו זכאים לפיצוי מאיסתא או מחברת התעופה?? אומנם היה עיכוב קל בהמראה מהארץ אך הנחיתה במוסקבה היתה בזמן המשוער... תודה מראש על תשובתך ועזרתך בעניין!! מירב ונוי.
שלום רב. לעניות דעתי הנכם זכאים לקבל החזר על כרטיסי הטיסה החלופיים ופיצוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לא ניתן להשיב על שאלה כאשר מדובר בטיסה עתידית אשר עדיין לא המריאה. עם זאת, לכל חברת תעופה המבצעת טיסות מישראל ואל ישראל, יש נציגים לקבלת כתבי בי דין אשר לכתובת שלהם מגישים את התביעה כנגד חברת התעופה. ...
המשך תשובה