הי, אישתי טסה בטיסת אליטליה מניו יורק לתל אביב עם עצירה ברומא. הטיסה מניו יורק איחרה מספר שעות בהמראה. הטייס אמר שימהר ושיספיקו להגיע לטיסה ברומא. ואכן אישתי הגיעה לטיסה ברומא בזמן שאנשים עלו על המטוס אבל הם כבר מכרו את הכרטיס שלה והיא נאלצה לחכות ברומא מעל 15 שעות. כתבנו לאליטליה והם שלחו מייל שהעיכוב בניו יורק היה לא באשמתם אלא באשמת השדה. לדעתי 1) על פי חוק טיבי החברה חייבת לפצות אותנו 2) העיכוב בניו יורק לא היה הבעיה האמיתיתי אלא העובדה שמכרו את הכרטיס שלה (למרות שעשתה צ'ק אין לטיסה). מה ניתן לעשות? האם מומלץ להגיש תביעה בבית דין לתביעות קטנות על הפיצוי לפי חוק טיבי (מעל 3000 ש"ח) + הפסד יום עבודה נוסף? אם כן, את מי תובעים? את אליטליה ברומא? תודה ויום טוב,
שלום רב. ככל והעיכוב בטיסה הראשונה לא נגרם בשל נסיבות מיוחדות, נראה לכאורה שתהיו זכאים לקבל פיצוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מכיוון שאליטליה לא מוכנה לפצות אותנו אז יש להגיש תביעה.
השאלה את מי תובעים - את אליטליה ברומא? או נציג כאן בארץ?
ההתקשרות היא למעשה מול אליטליה ברומא. אז להגיש תביע הולשלוח להם לרומא?
ואז לשלוח להם טקסט בעיברית?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי, במקרה שאתה מתאר מדובר בטיסה שבוטלה. עם זאת יש להבין טוב יותר את השתלשלות האירועים משום שלא ברור ממה נבע העיכוב בהמראות פעם אחר פעם. הטיסה שלך המריאה באיחור של מעל 8 שעות ביחס למועד הנקוב בכרט...
המשך תשובה