בני טס ביום ה9.9.18 לבוקרשט בטיסת ארקיע. לאחר הנחיתה התברר כי המזוודה לא הגיעה . הוא דיווח ע"כ בנמל התעופה בבוקרשט , שם נטען , כי כלל לא נשלחה בטיסה. במזוודה היו בגדיו + אוכל כשר אותו אחסנו בה. מיותר לציין את עוגמת הנפש שנגרמה לו וההוצאות הנלוות בגין רכישת בגדים ,אוכל ולבסוף גם מזוודה לצורך איחסונם. מייל שנשלח לחברת ארקיע ביום ה10.9.18 , נענה ביום רביעי ה12.9.18, ובו נאמר כי המזוודה נמצאה בארץ במל התעופה בן גוריון וכי עם הנחיתה ביום ה-13.9.18, ייגש לקחתה בדלפק מס' 16. אכן , עם הנחיתה ניגש לקחתה ושם התברר כי המזוודה ניזוקה (שריטות +עקירת אחד הגלגלים. מה ניתן לעשות במקרה הנדון , לצורך קבלת הפיצוי התואם למתואר לעיל.
שלום רב ותודה על פנייתכם. יחד עם זאת, פורום אינו עוסק בענייני כבודה. בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אריה היקר שלום, נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטולי הטיסה. עם זאת, יש לראות את התיעוד לתשובה שקיבלת ולקבל פרטים נוספים על מנת להבין את התמונה בצורה ברורה יותר. בפ...
המשך תשובה