שלום רב, במהלך טיסה בחברת פגסוס (תל אביב-איסטנבול-בודפשט, כולם בכרטיס אחד-פגסוס) הטיסה ביציאה מתל אביב התעכבה בכשעתיים וחצי (הקונקשן היה אמור להיות שעתיים) ובכך התפספס הקונקשן. בשדה התעופה הציעו לי או טיסה ביום שלאחר מכן או 100 יורו לכרטיס (מחיר הכרטיס היה 280 יורו). מכיוון שמטרת הטיול הייתה נסיעה להופעה שעלתה כסף רב, לקחתי את ה100 יורו וקניתי כרטיס בחברת טורקיש לאותו היום ב300 דולר אמריקאי. בנוסף ההתנהגות בבן גוריון צמצד נציגי החברה הייתה מתחת לכל ביקורות - צעקות,דיבור מזלזל, והעלבות, ללא שום אוכל ושתייה ונתנו לנו צאת לנשום אוויר מחוץ למטוס רק לאחר שעתיים (תקלה במיזוג אוויר). האם מכיוון שלקחתי את ה100 יורו יש לי זכות לתבוע? האם יכולים לפצות אותי במחיר הכרטיס החדש? תודה, אבינעם.
שלום רב. במידה ואותם 100 יורו הוענקו לך לצורך רכישת כרטיס חלופי ולא כפיצוי, תהיה לטעמי זכאי לקבל פיצוי והחזר של עלות הכרטיס החלופי (בקיזוז אותם 100 יורו)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי, במקרה שאתה מתאר זה נראה כמו התנהלות קלוקלת של המעורבים. עם זאת חסרים לי פרטים נוספים על מנת להשיב לך באופן מקצועי יותר. על קצה המזלג, ככל הנראה צריך לתבוע את סוכן הנסיעות (שדרכו רכשת את החביל...
המשך תשובה