שלום , טיסה מ קופנהגן למינכן עם סקנדינביק איירליין - נחתה ב 9:00 במינכן (כמתוכנן), טרמינל 2 טיסה ממינכן לתל אביב עם אל על - ממריאה ב 10:30,מטרמינל 1, שער הצ'ק אין נסגר ב 9:40. כלומר ב 40 דק' יש צורך לרדת מהמטוס , לחפש את השאטל שמסיע מטרמינל 2 לטרמינל 1, להמתין לו שיגיע ולהגיע לדלפק של אל על בטרמינל 1.(שנמצא במקום אחר לחלוטין משאר חברות התעופה) זמן זה לא ראלי כשלוקח כ15 דק' מהנחיתה ועד ירידה מוחלטת מהמטוס, ועוד כ10 ד' למצוא את השאטל שמגיע כל 10 דק' ועוד נסיעה של כ 5-7 דק. מי אחראי ? חברת התעופה אל על ? סוכנות הנסיעות שמכרה את הכרטיסים ? כי כצפוי פספסתי את הטיסה לת"א ונאלצתי לחכות 12 שעות בשדה ואז כמובן שהמזוודה לא הגיעה..... תודה
שלום רב. לטעמי אין אחריות לחברת התעופה.. ייתכן ולסוכנות ולנוסעים עצמם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי, במקרה שאתה מתאר מדובר בטיסה שבוטלה. עם זאת יש להבין טוב יותר את השתלשלות האירועים משום שלא ברור ממה נבע העיכוב בהמראות פעם אחר פעם. הטיסה שלך המריאה באיחור של מעל 8 שעות ביחס למועד הנקוב בכרט...
המשך תשובה