הייתי צריכה לטוס בחברת אוזבקיסטאן להודו מתל אביב, היתה לי בעיה בויזה לכן לא אחפשרו לי לטוס. לכן ביטלתי את כל הכרטיס הלוך ושוב... עם קונקשן. מיד הודעתי לסוכן ולחברה וביקשתי החזר. מגיע לי החזר על הטיסה כי חברת התעופה והסוכן כרגע מתעלמים ממני?
שלום רב. לעניות דעתי אין מקום לדרוש פיצוי/החזר מחברת התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ערן היקר שלום, לא ברור מתי הודיעו לך על השינוי במועד הטיסה, לא ברור האם החבילה נרכשה כחבילה אחת או שאת כרטיסי הטיסה רכשת בנפרד? על אף מועד שינוי ההמראה, לא מדובר בטיסה שבוטלה בהתאם לחוק שירותי תעופה...
המשך תשובה