הי שלום, סגרתי מלון בקפריסין דרך האתר של המלון. מדובר ברשת בינלאומית לאונרדו, האתר עצמו הוא העברית עם סיומת של ישראל. כשהגענו למלון אחרי שמילאנו את הטפסים של הציק אין, הודיעו לנו שיש בעיה בחדר ושדרגו לנו את החדר אך במלון אחר. עברנו למלון השני וכולנו מלון שאינו הכל כלול והוא מיושן בהרבה. בבוקר חזרנו למלון ודרשנו את החדר שלנו. הסתבר שהיה אובר בוקינג ומשכך לא ניתן לקבל חדר ואז אחרי הרבה מאוד צעקות הסכמנו לעבור למלון אחר של הרשת, לאחר מכן קיבלנו מסמך העדר תביעות עליו נדרשנו לחתום ולא הסכמנו. ופתאום המלון החליט שיש חדר. נתנו לנו אותו אך מדובר בחדר אחר ממה שהזמנו. האם ניתן לתבוע את המלון?
שלום רב ותודה על פנייתך. יחד עם זאת, פורום זה עוסק אך ורק בהליכים נגד חברות תעופה בגין עיכובי וביטולי טיסות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי, במקרה שאתה מתאר זה נראה כמו התנהלות קלוקלת של המעורבים. עם זאת חסרים לי פרטים נוספים על מנת להשיב לך באופן מקצועי יותר. על קצה המזלג, ככל הנראה צריך לתבוע את סוכן הנסיעות (שדרכו רכשת את החביל...
המשך תשובה