שלום, רכשתי 6 כרטיסי טיסה לרודוס דרך חוליו המשויכים לסוכנות קשרי תעופה. שעת הטיסה על גבי הכרטיס הייתה לשמונה וחצי אך בפועל הטיסה הוקדמה ל 7:50 ולא קיבלנו על כך עדכון. בהגענו לדלפק הצ'יק אין בסביבות שבע הדיילת סרבה להעלות אותנו למטוס בטענה שהבורדינג כבר החל...לצערי פיספסנו את הטיסה ונאלצנו לרכוש בשנית שישה כרטיסים חדשים ליום המחרת. לא הוצעה לנו אלטרנטיבה מטעם החברה והחברה מסרבת לפצות אותנו באופן מלא (זוכנו בכ 15% מהסכום בלבד -מיסי הנמל) האם אנחנו זכאים לפיצוי מלא מטעם החברה? תודה, מירי
שלום רב. בעיקרון על הנוסעים להגיע לטיסה 3 שעות לפני מועד הטיסה, אלא אם כן בתנאי הכרטיס נקבע זמן אחר. במידה ולא נקבע, והגעתם באיחור לטיסה, לא תהיו זכאים לעניות דעתי לקבלת פיצוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי ליאת, נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטול הטיסה. בפסק הדין ת"ק 57249-02-14 חויבה חברת התעופה בפיצוי נוסעים שאיחרו לטיסת ההמשך כאילו הייתה זו טיסה שבוטלה. יתר...
המשך תשובה